Multicanalitat

Gestioni les seves inversions des de qualsevol lloc

Per a nosaltres és vital que pugui gestionar les seves inversions estigui on estigui, en qualsevol moment.


A Andbank creiem que és fonamental que els clients puguin gestionar les seves inversions des de qualsevol lloc i en qualsevol moment. Per a això, comptem amb una àmplia operativa multicanal, a través de la qual podrà operar o realitzar consultes en temps real a través de l’ordinador, la tauleta o el telèfon intel·ligent:

  • Atenció telefònica. Andbank compta amb un servei especialitzat d’atenció al client de dilluns a divendres de 8.00 a 21.00 hores (festius hàbils per a la Borsa inclosos) en el telèfon 91 000 59 37.
  • Oficines i agents financers. Tenim presència en 24 províncies espanyoles: descobreixi quina és la seva oficina o agent financer més pròxim.
  • Accedeixi a la nostra plataforma des del seu ordinador, tauleta o mòbil les 24 hores del dia, 7 dies a la setmana.
  • App per a mòbil i tauleta. Disponible en App Store o Google Play. És la primera app de banca privada per a gestionar inversions, que integra l’oferta de productes més àmplia del mercat, recomanacions d’inversió i accés a totes les posicions del client. A més, les aplicacions permeten realitzar des de la Tauleta iwpml_nbspel mòbil qualsevol operació i conèixer en temps real la informació sobre mercats. Descarrega’t les nostres aplicacions per a Tauleta de iOs o Android.

Conegui ara l’aplicació

Descarregui’s les nostres Apps per a mòbil

google-play
app-store

Descarregui’s les nostres Apps per a tauleta

google-play
app-store